Gaat Modal failliet?

Bijzonder maar fijn dat ze na zo'n lange stilte ineens weer opduiken. Laten we hopen dat dit een nieuw begin is voor ze.
 
Inderdaad. Het kost een bak geld om op de Namm te exposeren, dus ze zullen uiteindelijk toch een geldschieter gevonden hebben.
 
Nick Batt durfde maar niet te vragen wat de carbon8 zou moeten kosten. Maar het prijskaartje van $1099 stond er naast. 8)
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Misschien wilden ze juist wel voor een spectaculaire tweede entree gaan. Nu hebben ze in elk geval de aandacht van de hele (muziek)wereld.
 
Ik begrijp echt niet dat ze wel de tijd en middelen hebben om op een beurs te staan maar niet voor een korte boodschap op hun website.
Ze hebben twee dagen geleden een teaser op hun Instagram geplaatst. Dit was het eerste bericht sinds oktober 2023.
 
Op de SuperBooth 24 in Mei zouden ze met nieuwe 'projecten' komen; hoorde ik op een Namm YT.
En die Carbon8 vind ik een schitterend syntje.
 
Op de website nog geen verandering, maar hier wel een demonstratie van de Carbon

 
Ik had eerst de Argon8. Die klonk gewoon super. Nu een Cobalt8M en dat is gewoon net zoals de Argon8 ook héél veel synth voor weinig geld. Klinkt echt mooi en zit steeds goed in de mix.
En dat is schijnbaar alweer het geval met de Carbon8. Al begrijp ik niet waarom die nu plots bijna het dubbele kost van voorgaande modellen...? Moeten ze winst maken? :-)
 
Laatst gewijzigd:
Ik kom er net op ivm wavetables, die argon8 is echt heeel betaalbaar idd
 
Kom hun site niet eens op, antivirus zegt dat het een infectie met malware is. :?
 
Back
Top