Gaat Modal failliet?

IMG_4308.jpeg


Lijkt afgelopen zaak inderdaad. Enerzijds jammer als een fabrikant ten onder gaat, aan de andere kant ben ik nooit klant of liefhebber van het merk of hun producten geweest dus ik slaap er niet minder om verder.
 
Op Gearspace lees ik over mismanagement. Ik dacht dat die recentige betaalbare wavetable dingen best goed verkocht werden.
 
Laatst gewijzigd:
Hopelijk een overnemer.Die synth's zijn goed!
Andere groten moeten tegenwoordig gaan samenwerken om niet failliet te gaan.
 
Ik zou het toch niet te snel mismanagement noemen. Ik denk dat het verschrikkelijk moeilijk is om in deze verzadigde markt een plek te vinden die je toelaat om voldoende winst te maken om de hele investering blijvend te verantwoorden. Volgens mij viel Modal wat tussen wal en schip. Ze zijn abrupt overgeschakeld van dure nichebakken naar relatief goedkope massaproducten. Toch ergens een teken aan de wand dat ze voortdurend naar de juiste richting aan het zoeken waren. Maar het is in elk geval lovenswaardig dat ze, ondanks alles, het risico genomen hebben om het te proberen.
 
Via GS en GN een nuancering mbt het einde van Modal

Kan iemand met een MBA-achtergrond dit vertalen voor een minder begaafde SF'er zoals ik?
 
Via GS en GN een nuancering mbt het einde van Modal

Kan iemand met een MBA-achtergrond dit vertalen voor een minder begaafde SF'er zoals ik?
In't kort.Grote bedrijfsherstructurering ipv van failliet.Krijgt een nieuwe management.,geen naakte ontslagen.
 
Wat ik denk is dat Engeland eerst voor +|- 70 procent failliet moet gaan en een kompleet andere weg moet in slaan wat ze zelf hebben veroorzaakt door de Brex en geen euro.
Laatst wilde ik iets kopen in Engeland, ding kosten 23 pond maar ze hadden geen andere betaal wijze dan pond. Het zou mij dan 16 euro kosten en de verzendkosten en invoerrechten om het hier te krijgen. We tellen even op 23 item + 20 verzendkosten + 16 transactie kosten + 10 pond invoerrechten is dus +|- 70 euro ..
 
Laatst gewijzigd:
Ik koop ook zelden nog iets in de UK helaas. Prijzen zijn erg hoog en verzending duurt idioot lang en is onbetrouwbaar.
 
Tsja, ze doen hun uiterste best om totaal onafhankelijk en self-supporting te zijn, met superieure sociale, politieke, en juridische systemen. Op weg naar Noord-Korea dus.
 
Back
Top