Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

Ik ben het met je eens, maar dan is Behringer dus eigenlijk best nog redelijk. Want ze kunnen naast usb inbouwen ook die "creatieve" dingen inbouwen.

Maargoed ik heb niks meer van behringer :peukie:
 
Geen idee of het zo perfect is. 't Is helemaal geldig dat mensen met lage/normale budgetten toch ook een deel vd fun kunnen beleven.
In veel gevallen wordt er echter budget-spul gemaakt dat enigszins of behoorlijk veel 'the looks' heeft, en een grofweg vergelijkbare functionaliteit of iets van de sound van het origineel, maar dan vaak toch weer net net (of ruim niet).
Ik heb 't idee dat het gemiddelde SF lid zichzelf iets teveel als uitgangspunt neemt terwijl iemand die muziek als leuke hobby ziet, een beetje muzikaal is en een midikeyboard met een daw aanschaft al hele mooie muziek kan maken en als ie dan omdat hardware leuk is een Behringer model D kloon of een pro-800 erbij koopt best veel plezier kan hebben en misschien niet zit te kijken hoe het nog meer op het origineel kan gaan lijken.
De gemiddelde automobilist vind een GTi al een hele upgrade qua auto terwijl voor autojunks begint het dan pas en sparen door voor een M3 of zoiets, voor liefhebbers is het nou eenmaal anders.
 
Ik ben het met je eens, maar dan is Behringer dus eigenlijk best nog redelijk. Want ze kunnen naast usb inbouwen ook die "creatieve" dingen inbouwen.

Maargoed ik heb niks meer van behringer :peukie:

Dan was de liefde tussen jou & Uli van korte duur 8o)
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Daar zit zeker wat in, maar misschien lukt het de fabrikanten ook niet zo goed om net dat nieuwe en innovatieve te maken waar we op zitten te wachten. Ik zou graag een moderne, digitale synth willen met duizend knoppen om zo de diepe synth-engine toegankelijk te maken, maar die komt niet.

Dat is dus iets waarop ik al jaren wacht maar tevergeefs, zo moeilijk is dat toch niet ?

Ik had ooit een DJ controller voor Traktor die letterlijk voor iedere software functie om de decks te bedienen een aparte knop had, de mogelijkheden waren ongekend.

rmqok6aluvn0btvzlofq.jpg
 
Dan was de liefde tussen jou & Uli van korte duur 8o)
Nou zover ik me kan herinneren heb ik ooit een tube pre-amp en live feedback killer ofzoiet in den beginne gekocht..
Toen jaren later pas weer modules van het system 55 toen het net uit was en toen 4 jaar later weer en verleden jaar heel veel.

Tis nu uit ja. haha
 
Nou zover ik me kan herinneren heb ik ooit een tube pre-amp en live feedback killer ofzoiet in den beginne gekocht..
Toen jaren later pas weer modules van het system 55 toen het net uit was en toen 4 jaar later weer en verleden jaar heel veel.

Tis nu uit ja. haha
Klinkt als een LAT relatie die maar niet lekker wilde lopen, dan kan je het beter uitmaken ja :dubbel:

Ik heb het ook uitgemaakt met 'm, fixed filterbank heeft een nieuwe eigenaar gevonden.
 
1 Computers zijn ook goedkoper geworden.
2 Met kleine onderdeeltjes, componenten is het verschil groot tot kant en klaar gebouwd.
3 De kennis opgedaan dit forum is ook gratis, super goedkoop.
Veel mensen weten niet veel van allerlij apperatuur of creatieve mogelijkheden.
Dat kunnen ze later ontdekken omdat synth`s langer meegaan dan computers is er nog wat rendement op de uitgaven.
De mensen die hier zo veel bezwaar hebben tegen het Beringer plagiaat . . . .
Proberen, plachten zelf ook te plegen, plagiaat door fanatiek de originele muziek te copieren te bespelen op originele muziekinstrumenten (soms vintage ouder) dat is ook plagiaat of wel na-aperij.🤓 (doordenkertje)
 
Kwam ik net tegen op YT.
Het volgende Uli speeltje?
Nee hoor gewoon een Moog produkt.

 
Laatst gewijzigd:
Back
Top