Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

zit nog steeds lekker te prutsen met nanoloop.

Heb wel net iets obscuurs gekocht om ook met de analogue pocket te gebruiken waarvan ik niet weet of het iets is.
Pocket Music voor gameboy color, en Pocket music voor Gameboy advance (kent iemand het?... ik niet... had er nooit van gehoort, maar t koste geen fuck, dus besteld :D ).
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar ziet er op het eerste gezicht uit als hele crappy DAW software voor die 2 systemen.
Leuk om mee te experimenteren op de Pocket dacht ik!

Ik maak de laatste tijd niks klaar kwa muziek, maar heb wel lol met die (nieuwe) ouwe zooi.
Hopelijk weet ik het geheel binnenkort om te zetten naar iets wat door kan gaan voor een leuk chiptune muziekje (mischien een duet van de Analogue Pocket en de PO-128 Megaman ofzo :D)
 
Voorbereiding voor morgen om te gaan jammen met n maatje: een test gedaan met de SQ1 en de boss RSD 10 en de SP 404 sampler. Als je weird shit wil die klink als oorsnoep zonder n idee te hebben wat er gebeurd: mega aanrader :)

Jahtari en de mammut gaat ook mee. Summt nie


IMG_0967.jpeg
 
Even kort met ‘t EastWest koor in de Abyss gezwommen 😬
 
Heb mn analog heat proberen zo goed mogelijk te mappen in de ssl plug.
Screenshot 2024-04-26 at 22.54.45.png
 
Tegen de noisefloor gevochten en gemerkt dat mijn synths niet hoorbaar zijn als de insert patchbay uit het rek gehaald is, natuurlijk...Even wachten op een Thomann leveringetje.
 
Ik heb ze aangezet.

En een paar uur later weer uitgezet.

Geen inspiratie helaas.
 
Vermits de topkasten in de zaal waar ik t optreden ging kijken, door mijn merg en been gingen, zelfs met oordoppen, ben ik al thuis voor de hoofdact begint. Zou ik nog in de kelder wat synths aanzetten... Hmmm...
 
Demootje opgenomen voor een "schreeuw track", lekker voor als je boos bent of je eens lekker wilt uitleven. Wel expliciete lyrics vanwege het woord "moddervakker"... dus niet luisteren als je daar geen behoefte aan hebt. Ik ben begonnen met twee simpele akkoorden op gitaar, aangevuld met synths.. en na wat vogelen en uitproberen met een chorus en bridge die toch maar weer eruit gesloopt... het doordenderen van twee akkoorden past wel bij deze track... Nu naar bed.


Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

 
wel zacht geschreeuwd denk ik, t was vast al laat voor de buren :D
 
Twee mixers afgemonteerd, broederlijk naast elkaar in de racks. ZIP250 drive aan de studio PC gehangen. Ik hoop ook een SCSI zip op de sampler te hebben, dankan ik zo eenvoudig files uitwisselen.
 
Ik heb hier nog een atari st voor je als je dat handig sequencen vind? :D :P :engel:

Zonder dollen ik heb hier nog een scsi kabel nieuw in verpakking kan ik naar je opsturen?
 
Ik verdrink in de STs momenteel, de hele studiovloer vol! Letterlijk. Na restauratie kan de beste spec ST van de stapel mijn huidige base spec ST als sequencer vervangen (dikke upgrade jonguh!) en heb ik nog een backup en eventueel eentje om te gamen. Luxe!

Wat de scsi kabel betreft mag je me altijd eens een foto sturen, want er zijn zoveel soorten scsi stekkers en combinaties daarvan... In ieder geval bedankt!
 
Ik kijk morgen even.. trouwens ik heb hier ook nog wat st upgrades liggen. stuur je morgen wat foto's. Ik doe er niks meer mee.
 
Vandaag voornamelijk de Virus TI2 GUI verfijnen naar mijn smaak en een paar presets gemaakt. Zal morgen wat geluid laten horen. Een filmpje van het uiterlijk zweeft al in een ander topic rond.
 
Back
Top