Learn how to thinkthink right

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.141
Locatie
België
"Wie zijn wijsheid van tegeltjes haalt, merkt dat zijn IQ rap daalt/"

"Ieder lijk op de Mount Everest was ooit een zeer gemotiveerd persoon."

"Blijf niet hangen in teleurstellingen uit het verleden. Concentreer je op teleurstellingen in de toekomst."

"De enige gemene deler in alles dat in je leven fout is gegaan, ben je zelf."
 
Laatst gewijzigd:
"Je kunt alles bereiken met ambitie, doorzettingsvermogen en hele rijke ouders."

"Stop twijfelen of je goed genoeg bent. Dat ben je niet."

"Dingen gaan fout voor een reden. De reden ben jij."

"Je staat er niet alleen voor. Je hebt altijd nog dat stemmetje in je hoofd dat je er constant aan herinnert wat een mislukkeling je bent."

"Sluit vriendschap met je demonen. Dan heb je tenminste vrienden."
 
Ik vind deze leuk. Weet alleen niet van wie hij is.
Kwam hem vaak tegen toen ik Dark Souls 3 aan het doen was en op reddit/discord info zocht.
1702647211085.png
 
Vroeger was ik altijd een twijfelaar…
Tegenwoordig ben ik daar niet meer zo zeker van…
 
Ooit tegen mijn huisarts die vroeg wat ik van haar verwachtte.

"Verwachting is uitgestelde teleurstelling, dus ik probeer zo min mogelijk verwachtingen te hebben in het leven!"
 
"Doe vandaag iets aardigs voor iemand. Laat hem/haar met rust. Het leven is al zwaar genoeg zonder jouw gezeik erbij."

"Op een dag zul je vinden wat je zoekt. Alleen tegen die tijd wil je het waarschijnlijk niet meer."

"Het wordt beter. Voor misschien een minuut of wat. Geniet van dat momentje voordat het weer voorbij is."

"Van alle ontelbare planeten in een mogelijk oneindig heelal, zijn wij uitgerekend geboren op degene met een 40 urige werkweek."

"Je bent nooit alleen. Je wordt altijd achtervolgd door de domme dingen die je hebt gezegd en gedaan de afgelopen jaren."

"Krijg een paniekaanval. Je hebt het verdiend."

"Het is oké om je niet oké te voelen. Onthou alleen dat het niemand iets kan schelen."
 
Laatst gewijzigd:
"Het leven is een feest, dus je kunt jezelf altijd nog aan de slingers ophangen."
 
"Als u een beeld van de toekomst wilt, stelt u zich een laars voor stampend op een menselijk gezicht - voor altijd." - George Orwell, 1984.
 
Back
Top