Je laatste 3 aankopen??

Weten jullie je eerste 3 plaatjes nog?

Ikke:
Papa don't preach - Madonna (ik was 12 hé), ik heb n kwartier zitten twijfelen tussen dat en Queen - Radio Gaga
Full Metal Jacket - soundtrack
Boys - Sabrina (ik vond ze maar een schele doos maar je gelooft me toch niet)
er was nog en singletje die dag maar 't ontglipt me. ik denk MARRS pump up the volume

Dus samples, samples en italo. Ok en dikke toeters. Ben nog niets veel verandert, heb t niet meer voor dikke toeters, op deze leeftijd hangen die toch te laag
eerste cd singeltje wat ik kocht was Capella - move on baby.
 
mijn 1e cd was serious beats 1, 2e hands. Ik haat cd's (nog steeds) en kocht zo lang mogelijk plaat, ookal moest ik ze dan bestellen en er opnieuw om rijden (met de fiets) naar de stad. Ik reed ooit 100 km voor de 12 inch van the twist door the fat boys (beat boxing!) - de DJ op de camping in Spanje speelde die altijd en ik was er helemaal gek van
Tegenwoordig vragen de teens voor alles of mama hen niet brengt, want fietsen ho maar. Ik wil ze gerust brengen naar de stad, als tenminste de platenwinkel open is, heb ik er ook wat aan :D
 
Ik weet niet wat de eerste single was maar een van de eerste was deze, en de rest ga ik niet opnoemen want ik wil daar niet mee geassocieerd worden.. :D

 
Eh, eerste singletjes:
She Flies On Strange Wings-Golden Earring
Blossom Lady-Shocking Blue
One Way Wind-The Cats (die verpeste het dan weer)
 
De eerste plaat die ik ooit in 1985 kocht van mijn eigen geld als jongetje van 8:
1712692037494.png

Kreeg het geld daarna (onaangekondigd) terug van mijn opa, vrede zij met hem.

En inmiddels, 39 jaar later, nog steeds fan :D
 
Stylophone Beatbox
CD Box Tangerine Dream
CD Box Kraftwerk
 
En mijn eerste LP's waren Oxygene en Equinoxe van Jean Michel Jarre en Foxtrot van de groep Genesis.
 
Mijn eerste aankoop: een Casio cz101. Ergens in de jaren 80, 2e hands. Helaas bij een verhuizing kwijt geraakt (!?). Daarna een Yamaha Ys 200 gekocht. Achteraf bezien vond ik de Casio de betere van de 2. Mijn 3e aankoop was een Akai ax 60, een te gek apparaat. Helaas gesneuveld toen de Lada waarin hij vervoerd werd net een botsing met een tram (lijn 5, Rotterdam) wist te voorkomen...
 
Het is echt een ongelofelijk mooie synth, zowel qua looks en materiaal als qua geluid.

En dat voor 250 euro wat ik er voor betaald heb, bizar bizar bizar..
 
GForce OB-EZ
Sinevibes Integer
Korneff WOW
 
Het is echt een ongelofelijk mooie synth, zowel qua looks en materiaal als qua geluid.

En dat voor 250 euro wat ik er voor betaald heb, bizar bizar bizar..
Oddy is zowiezo een toffe synth met zijn RM, HP en lekker iel geluid als je wilt
Ik heb de Creamware Prodyssey gehad (was ook 12 stemmig) en ook de Korg versie.
Nu de GForce Oddity3, die kan ook poly, dan wordt het helemaal een toffe synth (en extra sub en meer toeters en bellen)
Ik vind de Ringmod erg cool van die Oddysey
Niet voor niets een klassieker naast de Jupiter/Mini/OB/P5
 
Back
Top