wat vinden jullie van carnaval?

wat vinden jullie van carnaval?

  • Caranaval Rulez!

    Stemmen: 2 8,0%
  • Carnaval Sucks

    Stemmen: 16 64,0%
  • Ik ga enkel voor de super muziek van oa van de twee pinten

    Stemmen: 1 4,0%
  • Wat is dat, caranaval?

    Stemmen: 6 24,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Van poezie gesproken...

Van poezie gesproken...

Volgens mij is carnaval uitgevonden in Nederland... Gekke verkleedpartijen, water in het bier, veel lawaai en de polonaise.
Op die momenten vind ik het fijn om Belg te zijn...
 
Ik vind carnaval echt suf!
En niet een klein beetje, nee dus echt heel suf!
Ik heb er gewoon geen woorden voor, al die hossende mafkezen in een belachelijke outfit, en dan zie je ze lopen op straat met een biertje in hun hand, en dan maar flink doen wie het meeste heeft gezopen...
als ik in de auto zit, hoop ik nog steeds een groepje van die lui te raken, dus pas maar op!
 
Haha..

Haha..

Ik heb geen excuus nodig om lol te hebben en bier te drinken.
 
Ik heb alleen een excuus nodig om NIET te drinken..

Misschien een dame????
 
...Kvonnn Krnavalll eeeggttt heeeelemaaal te vvet...(hik)...
...inn boekelll nog een zzuper lekkerrr wijf aan de haak geslagen...(hik)...toen ik zzochtens wakker werd lag ik alleen in een wei met sgapen...en wat wol bij mijn kruizzz...(hik)...volgend jaar weerrrr......(hiks, bleurghhhhh...)...


Een citaat uit het dagboek van de gemiddelde carnavalsganger.
Ik vind het niet leuk dus.
 
Laatst gewijzigd:
Gatver, carnaval is echt duf.....

Allemaal idioten op straat die het hele jaar door de burgerlijke lul uithangen en zich met carnaval gedwongen vol laten gieten...

BAH !
 
Gatver, carnaval is echt duf..... > enigszins

idioten > 98% wel
op straat > veel te koud
die het hele jaar door de burgerlijke lul uithangen > NOT
en zich met carnaval gedwongen vol laten gieten... > een aantal.

als je het van buitenaf bekijkt heb je wel gelijk...
maar goede muziek en normale mensen in je omgeving met de juiste opvattingen maakt het leefbaar.
 
Ach. Carnaval in zuid nederland is nog wel te doen.... Dan doet iedereen raar en valt het niet zo op.

Wat pas raar is om mensen in bijvoorbeeld Delft Carnaval te zien vieren. Dat is altijd een vrij zielig zootje. Ze weten niet echt hoe het moet. Dan staat er ineens tussen het normale winkelvee midden overdag een kerel in een pino-pak tegen een muur te kotsen (waar gebeurd) ...

Verder hoeft het voor mij ook niet zo nodig... maar ja. blijkbaar houd ook niet iedereen van het soort feesten waar ik liever naartoe ga ... en gelukkig maar want ik hoef die kerel in dat pino pak niet tegen te komen als ik uit mn dakkie ga!
 
Carnaval is hier blijkbaar niet errug populair.

hmmm

Misschien heeft dat ermee te maken dat de gemiddelde muzikant wel een leven heeft in tegenstelling tot de gemiddelde nederlander. En dus niet zo de behoefte heeft zich een keer per jaar af te reageren... Dat doen we tenslotte het hele jaar al :)
 
true ... true ...

ben over het algemeen ook geen carnaval liefhebber...
met de juiste mensen met de juiste mentaliteit is het wel te doen :)

kotsen en dom doen is uiteraard niet de juiste mentaliteit
 
Laatst gewijzigd:
In utrecht heb je Smartlappenfestival (is net geweest trouwens) en dat is geweldig! Alle mensen die normaal een hekel hebben aan dingen als Hazes en Koos Alberts gaan 1 keer helemaal uit hun dak. Het hele festival is een gigantische knipoog naar carnaval en is eigenlijk een grote grap. Dit is wel erg leuk en ik ben elk jaar van de partij.
 
Op het ledig erf?

De Poort is altijd erg relax.... Pas wel op, want mijn ex loopt daar rond en is zoekende... :)
 
wat een carnaval haters....
Ik vind carnaval zelf echt n super feest

en echt niet "omdat ik me dan eindelijk vol bier kan gooien" dat kan ik wanneer ik wil. Ik ben student he. Weet niet. Het heeft gewoon wel iets om s'ochtend naar n optocht te gaan kijken en dan zit je om 12 uur smiddags in n vol gezellig café....tot ergens snachts. en dat een paar dagen. Lache!

dusse...don't hate
 
Back
Top