Analog Army - Accenter

spdk

ech wel
Lid sinds
21 januari 2002
Berichten
3.290
Locatie
Utrecht
Laatste jaren hard aan het werk geweest om eindelijk eens wat goeie techno te kunnen maken. Ik ben nu op het punt dat ik iets durf te laten horen en ik ben enorm benieuwd (lees zenuwachtig) wat jullie van deze track vinden. Hoe dan ook, super bedankt voor het luisteren.

 
Laatst gewijzigd:
Ik krijg de melding ‘nog niets te beluisteren’ ondanks dat ik je ben gaan volgen.
 
Bedankt voor het melden! Ik heb wat aangepast, hopelijk doet ie het nu wel.
 
Bedankt voor het melden! Ik heb wat aangepast, hopelijk doet ie het nu wel.
Jeps, doet het nu. Op de telefoon klonk het al zo tof dat ik het zonde vind om hem daarop te luisteren, ga er morgen even voor zitten in de studio 😊
 
Ik vind 'm tof, mijn werkproductiviteit is zojuist gestegen! 👌

De lagere 303 vind ik persoonlijk net een tikkie te hard staan, de hogere klinkt wel prima.
 
Al luisterend: Begint lekker stevig. Ook lekker hoe die 303 erin komt, al is het volgens mij een stuk effectiever op de dansvloer als dat geluid er direct al op 1:47 inkomt en niet pas 4 maten later. Die maten voelen nu als een overbodig tussenstukje. Hetzelfde geldt ook voor het soortgelijke stuk na de tweede break.

Verder een vermakelijk deuntje.
 
een stuk effectiever op de dansvloer als dat geluid er direct al op 1:47 inkomt en niet pas 4 maten later.

+1 dat zou een goeie zijn voor de pacing.


Maar lekkere track hoor!


Als je 'm nou effe van private af haalt, kunnen we 'm ook op SoundCloud liken ;)
 
Ik vind het supergaaf dat jullie de moeite hebben genomen om te luisteren en feedback te geven bedankt!

Als ik het zo lees, zit het wel goed met die track, tenminste niks raars met de mix of zo. Dat van die 2 maten extra, dat zit op een of andere manier in mijn hoofd dat het vet is. Maar goed, misschien moet ik ff normaal doen na die breaks, goeie tip, thanks.
 
Back
Top