• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Intellijel Morgasmatron / Dixie 2+ / Doepfer 84 hp case zwart

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Lid sinds
14 juni 2002
Berichten
1.009
Locatie
Amsterdam
Intellijel Morgasmatron (als nieuw in doos 249 euro)
Gewild (en momenteel lastig nieuw te verkrijgen volgens mij) dubbel filter met karakter en waanzinnige modulatie mogelijkheden. Als je een braaf Roland-achtig filter wilt is deze niet voor jou, dit op de MS-20 gebaseerde filter van Intellijel misdraagt zich op een heerlijke manier. Brutaal, agressief, krijsen, grommen maar ook subtiele muzikale vervorming maakt dit tot één van de meest karaktervolle filters die je maar kunt krijgen. Nieuw volgens mij nog steeds +/- 450 euro dus sla je slag :)

Intellijel Dixie 2+ (2 beschikbaar, als nieuw in doos 175 euro per stuk)
Een oscillator met ballen. Krachtig en kwalitatief zeer hoogwaardig te noemen. Echte luxe oscs, heerlijk overzichtelijke layout en een geweldige sound. Gebouwd als een tank ook. Nieuwprijs +/- 250 euro

Doepfer 84 hp case zwart (als nieuw in doos 199 euro)
De officiële naam van deze stevige, robuuste case met super stabiele voeding is "Doepfer A-100LC3v Low Cost Case VE". Nieuwprijs +/- 320 euro.

Luxe eurorack starter kit (alles hierboven 798 euro 669 euro)
Beperkte inruil mogelijk, alleen interesse in :
  • Behringer Pro-800
  • Behringer K-2
  • Behringer Wasp
 

Attachments

  • IMG_8611.jpeg
    IMG_8611.jpeg
    159,5 KB · Bekeken: 55
  • IMG_8616.jpeg
    IMG_8616.jpeg
    137,2 KB · Bekeken: 45
  • IMG_8618.jpeg
    IMG_8618.jpeg
    144,4 KB · Bekeken: 50
Intellijel Morgasmatron (***verkocht***)
Gewild (en momenteel lastig nieuw te verkrijgen volgens mij) dubbel filter met karakter en waanzinnige modulatie mogelijkheden. Als je een braaf Roland-achtig filter wilt is deze niet voor jou, dit op de MS-20 gebaseerde filter van Intellijel misdraagt zich op een heerlijke manier. Brutaal, agressief, krijsen, grommen maar ook subtiele muzikale vervorming maakt dit tot één van de meest karaktervolle filters die je maar kunt krijgen. Nieuw volgens mij nog steeds +/- 450 euro dus sla je slag :)

Intellijel Dixie 2+ (nog 1 beschikbaar, als nieuw in doos 175 euro per stuk)
Een oscillator met ballen. Krachtig en kwalitatief zeer hoogwaardig te noemen. Echte luxe oscs, heerlijk overzichtelijke layout en een geweldige sound. Gebouwd als een tank ook. Nieuwprijs +/- 250 euro

Doepfer 84 hp case zwart (als nieuw in doos 199 euro)
De officiële naam van deze stevige, robuuste case met super stabiele voeding is "Doepfer A-100LC3v Low Cost Case VE". Nieuwprijs +/- 320 euro.

Luxe eurorack starter kit (1x Dixie 2+ en de Doepfer case samen voor 374 euro 319 euro)
Beperkte inruil mogelijk, alleen interesse in :
  • Behringer Pro-800
  • Behringer K-2
  • Behringer Wasp
 
Intellijel Morgasmatron (***verkocht***)
Gewild (en momenteel lastig nieuw te verkrijgen volgens mij) dubbel filter met karakter en waanzinnige modulatie mogelijkheden. Als je een braaf Roland-achtig filter wilt is deze niet voor jou, dit op de MS-20 gebaseerde filter van Intellijel misdraagt zich op een heerlijke manier. Brutaal, agressief, krijsen, grommen maar ook subtiele muzikale vervorming maakt dit tot één van de meest karaktervolle filters die je maar kunt krijgen. Nieuw volgens mij nog steeds +/- 450 euro dus sla je slag :)

Intellijel Dixie 2+ (***verkocht***)
Een oscillator met ballen. Krachtig en kwalitatief zeer hoogwaardig te noemen. Echte luxe oscs, heerlijk overzichtelijke layout en een geweldige sound. Gebouwd als een tank ook. Nieuwprijs +/- 250 euro


Doepfer 84 hp case zwart (als nieuw in doos SF aanbieding 175 euro!!!)
De officiële naam van deze stevige, robuuste case met super stabiele voeding is "Doepfer A-100LC3v Low Cost Case VE". Nieuwprijs +/- 320 euro.

Behringer Pro-800
  • Behringer K-2
  • Behringer Wasp
 
Back
Top