Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

OKeeee... ik heb vandaag een patat met gehaald. Is buiten de studio ๐Ÿ˜‚
Zo kan je het interpreteren maar ik ben gewoon benieuwd wat iedereen zo'n beetje doet of gedaan heeft gerelateerd aan synths en studio of eventueel daarbuiten.

Dus, wat heb jij gedaan? :)
 
IMG_6569.jpg
 
Vooruit, ook wat muziek :)

Heerlijk spacen met 3 simpele 1bar patterns: RD8 voor een simpele beat, Subsequent37 en Alpha juno. De juno heeft best wat noten in het pattern, met bijna allemaal een 30% kans dat ze gespeeld worden. De Sub38 heeft 5 noten, diie met verschillende kanspercentages een octaaf hoger spelen en daarnaast ook met verschillende percentages of ze uberhaubt spelen. Een Re-20 space echo pedaaltje en space way :). Leuk om zo bij de video van splitradix mee te doen, duurt daardoor wel verrekkes lang :D

 
Jeetje.. de ratio muziek versus andere dingen doen met je synths is in dit topic 1/15 ๐Ÿ˜‚

Kom op mensen. Maak wat geluid met die dingen en post het hier
ik zit 99% van de tijd in me DAW te pielen ....
 
Ik heb elke maand 2 weken werken 2 weken niet werken. Werken is geen muziek maken. Dus in theorie vanaf maandag synths tweaken.
 
Mn USPX als Sherman filterbank /fx/ vca compressor proberen te gebruiken

 
Voor mensen die het leuk lijkt om in je drumlogue te kijken:
IMG_4783.jpeg


zie je al die transparante led versterker ledjes. Die lagen net op de vloer en 4 zijn er in mโ€™n stoel verdwenen:/

Nou tis niet heel noodzakelijk, heb er nu op elke 4/4 1 in. Ga effe kijken of ik de 3 ertussen met een kleurfilter kan aanpassen.




 
Laatst gewijzigd:
dat lijkt me echt zaad werken, een seqeuncer met maar 14 steps
 
Back
Top