Kan er iemand me even op weg helpen met de Kurzweil K2000r?

In polymode is ch 3 het enige kanaal wat ontvangt omdat het je basic channel is. Je kunt die veranderen naar 1 of je gaat naar program mode en gebruikt daar de chan/bank knoppen links van je scherm om je programpagina op ch 3 te zetten. Rechts boven in het scherm zou dan channel:3 moeten staan. Als je dat laatste doet, weet ik bijna zeker dat je hoort wat je selecteert.
 
Overigens, als je je brein wel naar multitimbraliteit kunt omvormen, kun je 16 geluiden uit de K2000 toveren, waaronder 1 drumkanaal. Op deze manier kun je dus 15 apparaten de deur uitdoen. Scheelt je een hoop handleidingen doornemen. ;-)
 
Wacht, ik maak een lijstje en ik regel een verhuiswagen.

Ik noteer: een Pro-one, een Polysix, een Maxikorg... 15 zei je? We gaan door...
 
Overigens, als je je brein wel naar multitimbraliteit kunt omvormen, kun je 16 geluiden uit de K2000 toveren, waaronder 1 drumkanaal. Op deze manier kun je dus 15 apparaten de deur uitdoen. Scheelt je een hoop handleidingen doornemen. ;-)
een bak een geluid, een draad naar de mixer, een schuif. Zo werkt mijn brein. Tenzij drums, dan is 't een bak, 8 draden, 8 schuiven (of zoiets)
Ik heb precies een nieuw probleem: ik heb de indruk dat bakken combineren iets vals doet klinken, of ik dacht dat maschine instellen in een bepaalde MODE me alles mocht doen combineren maar something does not compute
 
Wacht, ik maak een lijstje en ik regel een verhuiswagen.

Ik noteer: een Pro-one, een Polysix, een Maxikorg... 15 zei je? We gaan door...
jij hebt daar helemaal geen plek voor kerel, of gaat de trein buiten :D
 
Ik richt mijn studio in zoals Dehaene zijn regering: de problemen oplossen wanneer ze zich stellen. Eerst een minivan vol synths in huis halen, dan kijken of ze wel passen. Daarbij, als ik iets van Vic geleerd heb is dat er in mijn kamerje minstens 35 synths zouden moeten passen, mogelijk eerder 60. :D
 
een bak een geluid, een draad naar de mixer, een schuif. Zo werkt mijn brein. Tenzij drums, dan is 't een bak, 8 draden, 8 schuiven (of zoiets)
Ik heb precies een nieuw probleem: ik heb de indruk dat bakken combineren iets vals doet klinken, of ik dacht dat maschine instellen in een bepaalde MODE me alles mocht doen combineren maar something does not compute
Check even of alles wel op A440 staat en of er nergens een transpose ingesteld is. Ik had eens een JX8P op A437, vrolijke boel...
 
Back
Top