Native Instruments Komplete Kontrol A49 USB/MIDI keyboard

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.150
Locatie
Belgie
Just aangekocht, zou morgen geleverd moeten worden.Integratie met Komplete plugins groot voordeel sinds ik 100 plugins van Komplete heb.
Sommige plugins werken niet goed met mijn Novation midi keyboard, is ookal 5 jaar oud.
Morgen dus vernieuwing.

Wat mij aanspreekt is de knop erop met arp functie... zoals vele weten gebruik ik een overvloed van arps in mijn tracks. Ik weet niet goed hoe dit gaat werken maar we zullen wel zien.
Voor 10€ de extra garantie gepakt van 2 jaar en zo ook de mogelijkheid tot 60 dagen voor retouren en gratis retouren.
Ook zou ik direct een nieuw moeten krijgen als er iets aan is.
 
Heb er ff mee gespeeld en besloten gewoon al men plugins van Native Instruments te downloaden, ik denk dat ik met die alleen al veel kan maken (101 plugins) heb daar zo is de standaard versie van 13 gekocht ofzo. Ik vermoed dat ik volgende maand 199€ ga betalen als update prijs voor Komplete 14.
Die plugins en sylenth ga ik proberen alleen te gebruiken waarschijnlijk.
Ik heb ook via rent to own al eens een abo genomen van 15€ de maand voor ozone 10 standard en neutron 4. Gewoon eens zien eigenlijk vooral voor ozone 10 sinds die in de upgrade van Komplete zit.

Het midi keyboard: zalig. Ik kan met de draaiknoppen makkelijk de tracks hun volume level aanpassen wat alles veel makkelijker maakt, ik deed dat altijd met de muis in daw...
alles herkent het blijkbaar van plugins dat ik er tegen aan heb gesmeten. Ben wel nieuwsgierig naar alle functies van men Native Instrument plugins.
Bezig met alles te installeren wat laaang zal duren...
 
Ineens gewoon eigenlijk, kan er deze maand nog af (eigenlijk niet) de upgrade gekocht op izotope (was super goedkoop voor mij door eerdere producten gekocht) een bundle van 4 of 5 plugins met wat ik nodig heb vooral ozone 11 advance (laatste nieuwe) en neutron 4. Zal men abo al maar stoppen op neutron en ozone standard :p

edit: ale goedkoop... 175... maaaaar normaal was het 400-500€ :verkoght:
 
Laatst gewijzigd:
Ineens gewoon eigenlijk, kan er deze maand nog af (eigenlijk niet) de upgrade gekocht op izotope (was super goedkoop voor mij door eerdere producten gekocht) een bundle van 4 of 5 plugins met wat ik nodig heb vooral ozone 11 advance (laatste nieuwe) en neutron 4. Zal men abo al maar stoppen op neutron en ozone standard :p

edit: ale goedkoop... 175... maaaaar normaal was het 400-500€ :verkoght:
zo werkt het bij Native Instruments qua marketing...binnen jaar wens je de upgrade, dan "Utimate edition" vanwege de prijs, jaar erop de update enz... om dan erna te besefffen dat ik nog gaan 5de gebruik van wat NI allemaal uitbrengt, buiten de gekende synrths plugins.
 
zo werkt het bij Native Instruments qua marketing...binnen jaar wens je de upgrade, dan "Utimate edition" vanwege de prijs, jaar erop de update enz... om dan erna te besefffen dat ik nog gaan 5de gebruik van wat NI allemaal uitbrengt, buiten de gekende synths/plugins.
 
Heb er ff mee gespeeld en besloten gewoon al men plugins van Native Instruments te downloaden, ik denk dat ik met die alleen al veel kan maken (101 plugins) heb daar zo is de standaard versie van 13 gekocht ofzo. Ik vermoed dat ik volgende maand 199€ ga betalen als update prijs voor Komplete 14.
Die plugins en sylenth ga ik proberen alleen te gebruiken waarschijnlijk.
Ik heb ook via rent to own al eens een abo genomen van 15€ de maand voor ozone 10 standard en neutron 4. Gewoon eens zien eigenlijk vooral voor ozone 10 sinds die in de upgrade van Komplete zit.

Het midi keyboard: zalig. Ik kan met de draaiknoppen makkelijk de tracks hun volume level aanpassen wat alles veel makkelijker maakt, ik deed dat altijd met de muis in daw...
alles herkent het blijkbaar van plugins dat ik er tegen aan heb gesmeten. Ben wel nieuwsgierig naar alle functies van men Native Instrument plugins.
Bezig met alles te installeren wat laaang zal duren...

andere merken werken ook perfect in het NI ecosysteem zoals alles van Arturia, gewwon zien dat het "NKS" standaard/compatible is
 
Back
Top