Welke binnenmuts?

Ik heb wel een mooie muts... Lijkt zelfs een beetje op die uit je foto (de groene is min of meer dezelfde kleur). Maar ik heb hem nog niet binnen aan gehad.

Misschien is dat wel de recipe for success! Ik zal het eens proberen. Moet het dan ook op TikTok ofzoiets? Ik sta open voor alle tips!
 
Mutsen binnen dragen broeien echt van mijn hoofd af.. En nu heb ik niet al teveel haar. Voelt als een halve zonnesteek op het hoofd dan weet ik niet hoe gauw ik m weer afdoe. Een dun katoenen petje heb ik nog wel ns op, maar dat is meer sinds dat de gasprijs zo hoog is.
 
Wat weken terug toen het overdag een beetje vroor maar 'ns een muts voor 2 euro bij de Action gekocht voor op de fiets tijdens die dagen maar voor de rest draag ik nooit een muts eerlijk gezegd.
Ik zou ook niet weten waarom je in huis zo'n ding op zou doen, maar ik heb ook geen vetplantje of actionman poppetjes bij m'n synths staan, ik ben eigenlijk een beetje raar als ik die mensen op yt zo zie.
 
Aangezien de synthkamer verduisterd is heb ik er geen plantjes. Action man poppetjes ook niet, maar wel tig andere voor mij nostalgische items. Een Thunderbirds raket op de 303 en een Unimog op de MS20. Ja toch.
 
Nap, is dit geen mooie binnenmuts voor jou?

$2.1mio ... ik denk dat ik dan toch maar voor een Primark modelletje gemaakt door kindslaven uit Bangladesh ga, dan hou ik meer geld over voor gear :D

Ik denk aan:
1709330763692.png
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb dit prangende probleem even aan AI voorgelegd. Ik omschrijf het doel dat we voor ogen hebben, de AI visualiseert dit zodat we zicht krijgen op het benodigde binnenmutsje.

Prompt:
een hipster zit aan zijn bureau waarop een synthesizer, een lavalamp en een vetplant staan. De hipster draagt een binnenmuts waardoor hij er 10 keer cooler uitziet. Deze persoon is klaar om wereldberoemd te worden dankzij deze muts. Realistisch.
AI output (voor de benamingen heb ik helaas mijn eigen intelligentie moeten gebruiken):

1) de gebreide LGBTQ+ sombrero:
OIG1.pTlcqh7CL2qIuRBRtiQ2


2) De stylized Jamiroquai:
OIG1..rr8eFp48cFnI.Bd6h70


3) De post-houthakkerslook:
OIG1.c7WcCqOIy6rpR6MjMu0s


4) De Zweedse Crimi:
OIG1.y.8SI4BdjmBm02gwwpJN


Keuze genoeg lijkt me!
 
Ik mis nog wat lego ..
 
In mijn synthstudio staat wat* Lego. Dat zou dus wat te dicht bij huis worden.

(*) Het is te zeggen, een tweetal killersets zijnde de Whirl and Wheel Model Team set en de Saturnus V raket. Daar moet de Concorde nog bij komen. Oh, en 2 VW busjes van voor hun bouwblokperiode.
 
Back
Top