Lekker verf op je gear kliederen

Hier was recent n vreemde vogel die vond dat de j60 meer assorti moest met de 808
image.jpg
 
Ik zou nog weleens een gitaar willen beschilderen, dat lijkt me echt leuk om te doen. Bijvoorbeeld met zo'n zelfbouw pakket dat met blanke body geleverd wordt.
Ja idd daar heb ik ook wel eens aan gedacht.
Maar de gitaren die ik nu heb liever niet, Die zijn mooi als ze zijn.
 
Nee, ik hou mijn gitaren ook liever origineel :D daarnaast lijkt de bestaande finish schuren/verwijderen me ook rotwerk met al die harde coatings/lakken.
 
ik vind de Smiley pedalen wel super gedaan maar zelf zou ik nooit aan mijn gear iets doen. wil alles zo origineel en blinkend mogelijk.
 
Voor mij is de esthetiek van de gear toch wel een redelijk deel van de reden om iets wel of niet te kopen.

Voorbeeld: m'n mpc one heb ik pas gekocht toen het retromodel uitkwam. T origineel was zwart en dat was m'n 2500 ook al dus eh... ik zou ook nie die reissue van de microkorg halen (die witte), extra opslagplekken en presets geloof ik dan wel als ik t dr niet uit vind zien...

Oftewel... m'n gear, daar blijf ik met mn knutselskills van een 6 jarige ver vandaan.
 
Ik zou nog weleens een gitaar willen beschilderen, dat lijkt me echt leuk om te doen. Bijvoorbeeld met zo'n zelfbouw pakket dat met blanke body geleverd wordt.
Mooi idee, ik vind zelf dat airbrush techniek zich er goed voor leent en dan goed aflakken met een matte bootlak bijv voor bescherming.
Is het niet goed gelukt kan je altijd weer licht schuren en een nieuwe poging wagen voor je definitief aflakt en die diy pakketten zijn niet duur, paar goede elementen er in en je hebt een leuke gitaar zo bij elkaar voor een redelijk bedrag.
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind het al spannened om de kleur van een led lampje te customizen op de Waldorf Quantum :dubbel:
Ga da nie verfen nie hoor :p

misschien die houten zijkantjes wel een keer... lol... lelijke houten zijkantjes.
 
Back
Top