Nieuw Gloomy logo

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.147
Locatie
België
Logo gemaakt door Erik en Magus

________________

I’m Magus, a I’m a composer, digital artist, musician, and writer. I love creating music and visuals for my fictional heavy metal band Voltage Reign. I play guitar and compose music for Voltage Reign, but I also like to explore other genres with programs like FamiTracker, MilkyTracker, and FLStudio Mobile. I use a variety of techniques and programs to create visuals for Voltage Reign, such as pixel art, 3D modeling, Photos, Photoshop, and hand-drawn elements. I also have some ideas for short/horror stories that I want to share with you in the future to further breathe life into my dystopian world.
I am always learning something to bring my vision to life.

If you want to experience the electric world of Voltage Reign as I build it, check out my
Links:

Voltage Reign: {Metal genres}




Links

Magus: {all projects}




 

Attachments

  • logo Gloomy by Erik & Magus.jpg
    logo Gloomy by Erik & Magus.jpg
    172,1 KB · Bekeken: 99
Vanwaar de piramide en het oog, if I may ask?

Persoonlijk ben ik bij een dergelijk plaatje juist geneigd om er juist niet op te klikken. Net zoals op een platte aardbol. Iets met zelfgemaakte hoedjes van een rol uit de keuken ;)
 
Vanwaar de piramide en het oog, if I may ask?

Persoonlijk ben ik bij een dergelijk plaatje juist geneigd om er juist niet op te klikken. Net zoals op een platte aardbol. Iets met zelfgemaakte hoedjes van een rol uit de keuken ;)
Staat voor waardigheid en rechtvaardigheid, lieve jongen :) Ja, dit is idd zelfgemaakt. Er zitten drie dagen werk in. Kun je niet zeggen van AI ;)
 
Betutteling is niet nodig hoor, ben al een tijdje geen jongetje meer 🤣.

Maar was ff benieuwd wat de gedachte erachter was.

Lang leve handwerk, en fuck ai ;)
 
Betutteling is niet nodig hoor, ben al een tijdje geen jongetje meer 🤣.

Maar was ff benieuwd wat de gedachte erachter was.

Lang leve handwerk, en fuck ai ;)
Haha, de betutteling was om te plagen hoor. Fijn dat je langskomt :)
 
Kom vaker langs dan je weet 🤣🤘🤘
 
Jij bent gloomy, ik ben gluury 🤣
 
Back
Top