De A-TYPISCHE software draad (deel je ontdekking)

Attachments

  • Screenshot 2023-07-27 at 11.14.29.png
    Screenshot 2023-07-27 at 11.14.29.png
    272,7 KB · Bekeken: 103
😁 sorry.. ben beetje nieuw in het software gebeuren, dus weinig raars in gebruik, maar ben benieuwd!
 
midinous ziet er grappig uit... ik snap er geen hol van, maar dat maakt niet uit... ik ga ik eens wat van bekijken.
ik zie zo 1-2-3 niet of iemand het al op steamdeck getest heeft, das wel jammer.
ik ben nog steeds op zoek naar een leuke manier om de steamdeck te betrekken in het process van muziek of geluid maken.
 
max for live device, tekenen over je samples. De tekening bepaald de tijdslijn over sample spectogram


 

die was ik naar op zoek, ik was vergeten hoe die heette, nu bookmark ik 'm.... he he, dit draadje bracht me weer op, deze... en ik dacht al iets met cirkel (maar dat is Circle 2, ook een bizondere synth overigens).. maar het is Cycle....

Thermo 2, Fundamental 3, Creation, en meer..


(ik heb zelf Thermo 2 en Fundamental 3)

vrijwel alle M4L devices van dillon bastan... al een paar zijn genoemd...


en Novum en Kult van Dawesome.... en Spacecraft en Waverazor...

allemaal te vinden op inderdaad;

 
was net te laat met wijzigen....


Anemond Factorsynth 3 (standalone en VST), nu ook in sale, overigens; (evenals Factoid, dat is een M4L device);


of alles van Physical Audio;


(stond al in het nieuws, de nieuwst; Modus... nog in sale op dit moment... sommige Factory Presets zijn van mij, ahum..)

Plogue Bidule!


o zoveel...
 

3D Sample Morphing Engine (wel 180 euri)​

Prophet vs on stereoids maar dan zonder analoge filters helaas.

 
Zeer leuke website! van bijzondere plugins tot boutique cassette tapes.

 
max for live device, tekenen over je samples. De tekening bepaald de tijdslijn over sample spectogram


echt vet ook die sampler mangler
 

3D Sample Morphing Engine (wel 180 euri)​

Prophet vs on stereoids maar dan zonder analoge filters helaas.

dit lijkt me wel nep. geen morph maar gewoon crossfades. daarnaast een rompler?
 
Back
Top