MC-909 - Kurzweil K2661 Syx Presets wav's

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Lid sinds
16 februari 2005
Berichten
4.976
Locatie
België
tja, ik vind het de max, en ik wil m'n plezier wel delen, want 't zijn teveel en veel te goeie sounds
maar als ik niks plezante feedback hoor,
tja, dan verwijder ik het ook als ik met het volgende idee begin

Dus ja, laat maar horen wat jullie er van vinden, of welke track jullie ermee hebben gemaakt, maar 't is ni voor saai langdradig ambient genre vrees ik,,


Okkkey,,

en ja, natuurlk zijn de wav's voor elke sampler en plugin te gebruiken,, ,,,, effe zoeken,, in de MC-909 dir en 'krz to wav' exctract
 
ja, ik wil er muziek mee maken, social internet steekt stokken in m'n enthousiasme,
Maar okey, k zal't asap terug online zetten, maar effe geduld

Viola: https://stephenm.be/syx-presets-sampled.htm

En ja, op de duur moet ik feedback krijgen, of effe lang uitslapen en wegdromen zoals vandaag, da's heel normaal,

Okyy
 
Laatst gewijzigd:
tja, klagen en zagen,, je kan ook altijd via PB lief vragen,,

Ik moet zelf switchen van het technisch programmeren en samplen, naar artistiek sfeer tracks maken,, en ik kan stoorzenders à la Zuckerb missen,,

't is al zo moeilk om terug in de creatieve track productie te geraken,,
Daar mis ik het simpele Amiga MED-SS tracker overzicht van (want ableton is anders) en dan enkele sessies achter elkaar, ipv één te langdradige track

ja, als er geen feedback is, is't waardeloos en geestdodend, zoals een militien de wacht lopen,, maar via pb zal ik't wel blijven afhandelen,

"Ge moet er natuurlk nog zelf tracks mee maken"
okyy,,
 
Stephen, ik begrijp niet al je berichten. Maar ik ben blij dat de bestanden weer (even?) online staan. Die van de Roland MC-909 bevat een aantal interessante samples. Ik ben benieuwd of ik daar iets van kan maken. Time will tell.
 
okey merci

ja, ergens moet ik feedback van jullie SF leden hier krijgen, anders werkt dat tegen en contra productief,

Ik ga mezelf proberen terug te trekken van al die babbel media, om nieuwe tracks te kunnen maken in goeie sfeer,
want tracks als resultaat zijn het enigste dat telt om achteraf van te kunnen blijven genieten

Ergens zijn m'n samples veel te goed, en een beetje lame, omdat ik ook mijn gekochte preset banks heb mee gesampled,
maar tja, als dat niet mag voor de fun ??

okey merci

De CS1X is eindelk ook klaar, 1500 samples, Nu heb ik wel genoeg nieuw sample materiaal,

en beter dat , dan altijd voor behringer's nieuwste synth gadget's te betalen,,, en dat toch niet kunnen integreren,
maar da's off topic

okkyy,
 
'K heb de Roland System-1 Kurzweil versie ook als 22050 Powercore / Filtroid - Filtered versie online gezet
Je hoort goed het verschil tussen beide versies,,, de 22050 duur ook langer

okk
 
OKey, ik heb een A300 Pro midi controller binnen, Maar tja, Al die samples afspelen met latency in ableton, da's echt niks bijzonders,,


De real thing voor die samples is een MC-909 (of K2661), Alpha Juno 1 Keyboard, Atari STE and Unitor/amt (als midi merger/thru)


Dus tja, pb maar als er je nog intresse hebt voor de samples,,

Maar 'k moet het niet té grootschalig meer bekijken voor publiek,,
in ableton met latency is zoals elk sample pack, niks bijzonder,,

De MC-909 inspelen met de alpha Juno 1 kickt ass,, en de atari kan die midi recorden,,, en dan bouncen in ableton,

okeyy;, da was't denk 'kk
 
Back
Top