Nieuws van Behringer

Ik wacht op die Behringer VCS3 anders wordt het de Syntrx 2

 
Zonder te dreigen heb ik al wat alternatief spul gekocht omdat Behringer maar niet opschiet, maar deze SH-5-kloon komt wel op tijd. Ik heb er de eurorekmodule van Roland ervoor laten schieten. Die vond ik te duur. Ik lees hier en daar verhalen dat de SH-5 het beste filter ooit heeft. Ik durf dat niet te beamen. Iemand hier wel?
 
De SH5 heeft 2 filters.

Het bandpass filter van de SH5 is erg vet.
Helaas niet moduleerbaar. Dit filter zit niet op System 100 model 101 en 102

En dan heb nog een filter dat wel moduleerbaar is en wat wel te vinden is op de 2 System 100 synths, het klinkt anders, minder ruig maar juist warm, rond klinkend voor zover je een klank op die manier kan beschrijven.
 
Ik heb deze besteld, wordt in mei geleverd. De Behringer Pro VS Mini synthesizer.
 

Attachments

  • Pro VS Mini.jpg
    Pro VS Mini.jpg
    73,4 KB · Bekeken: 35
ik vind het wel meevallen hoe de verschillende Behringer clones op elkaar lijken kwa sound, eigenlijk klinkt iedere clone zoveel mogelijk zoals het origineel ook klinkt.
Wat wel een beetje veel op elkaar lijkt zijn de demo's die ze uitbrengen, grotendeels is het volgens mij ook gewoon 1 gozer die de demo's maakt en die heeft een bepaalde stijl.
 
Da’s wel te hopen, anders zonde van de moeite. Mijn Bwaps klinkt wel als platen waarop de Wasp gebruikt werd dus het zal wel aan de demomakers liggen. Net als bij Moog, overigens
 
Behringer zegt dat ze meteen leverbaar zijn, maar als ik het zo hoor ligt de gemiddelde uitlevertijd op weken/maanden?
Wanneer dat eenmaal gebeurt zullen er ook meer video's komen en kunnen we er wat meer zinnigs over concluderen.
 
Behringer zegt dat ze meteen leverbaar zijn, maar als ik het zo hoor ligt de gemiddelde uitlevertijd op weken/maanden?
Wanneer dat eenmaal gebeurt zullen er ook meer video's komen en kunnen we er wat meer zinnigs over concluderen.
Behringer beweert graag dat iets onmidellijk beschiknaar is vanaf het eeste schip klaarstaat om uit te varen. Tussen uitvaren en klant zit er ook een hele periode....
 
Back
Top