De grote 80's thread

1000016210.jpg
 
FLASH in space!
Een van de eerste (en laatste?) cinema opera muziek stukken met Queen.

'Gordon... Flash Gordon...'
'Komt u toch binnen meneer Gordon...'
'Weet u wie Queen is?':D


 
Ow ja strips, ik heb deze exotische set, ik zat al in die ancient alienbubble sinds ik 7 was ofzo :D
01.jpg
 
De stripverhalen kan ik me niet herinneren maar zeker wel de animatiereeks op televisie:


Destijds was ik daar echt verzot op en had ook diverse speeltjes waaronder zo'n groot ruimteschip (fenix) en diverse figuren om vele avonturen te beleven.

De TV serie vond ik ook echt te gek idd.
Dat speelgoed zelfs nooit in de winkel gezien...
 
En de Leesmap: Nieuwe Revu, Panorama, Sjors en Sjimmie en voor de vrouwen:
Tina, Libelle, Story, fleur...

Elke Vrijdag: 'Ligt de leesmap al klaar?'
Ik: uuuh...:D
 
Net even de hitparade van 88 gechecked om inspiratie te krijgen en ja alles kwam terug. Ik had weinig zalgeld, moest kiezen tussen skateboarden en singles kopen en mijn vader zat achter mijn veren omdat mijn schoolwerk niet naar zijn zin was. Er is eigenlijk niks veranderd. Enkel is dat school nu te schrappen in die zin en heb ik gelukkig nu meer inkomen. Ik denk dat ik de meeste liefde heb voor 1989-1991 qua muziek enz

Ah merk net dat headhunter front 242 1988 is… toen was ik 14 en fietste ik elke dag naar school met mijn walkman. Zelfgemaakte cassettes met radio en plaatopnames (vd bib) en ik luisterde ook de laat avond programmas met prille house en ebm. Toen werd dus de liefde gevoed. Zaterdag treedt underviewer op (de band voor t f242 werd) en ik heb n ticket ☺️
 
Laatst gewijzigd:
Ik was in 1986 gelegerd in Amersfoort en als dit nummer op de radio voorbij kwam gingen in alle kamers de volumeknop op 10 en werd er keihard meegeblèrd.

 
Ik was onlangs weer wat met mijn 80s computers bezig. Atari, Amiga, C64... Ik kwam tot het besef dat ik veel te weinig goede C64 games heb. Tenminste, ik heb er heel veel op een Tapecart, maar dat zijn allemaal kleine single file programma's. Ik zou graag wat uitgebreidere classics kunnen spelen vanop 5.25" floppies.

Als iemand nog Commodore 64 games op floppy heeft die al jaren niks staan te doen, neem ik ze graag over. Cracked kopietjes uiteraard, zoals we destijds allemaal hadden.
 
Back
Top