De Onderkrant.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

De Voorman

Ouwe rot
Lid sinds
7 december 2001
Berichten
1.034
Locatie
Mokum
Wij willen graag een pagina gan starten met als main lead:Kritiek in een leuk bewonderend,grof, cynisch, humoristisch en vooral overtrokken opgeblazen semi-intellectueel jasje... Een soort tekstueel henk van der Meyden format maar dan over mensen als henk van der meyden
Oftewel bewegen op alles dat schiet.

ik zal zo even een mini columnpje schrijven waar wat van dat soort poep in komt te staan...In dat geval over pim Fortuijn...(jaja dat is wel een erg gemakkelijk doelwit)

wie helpt ermee? we hebben al vier mensen met zieke geesten en toch een hoog IQ...

zij die ziek zijn leven langer
 
ik snap het ook niet zo....
een soort "prive"topic starten op een synthsite>:confused:
 
Ik vind het best als mensen via hier een andere site willen starten, dus ik open hem weer. Mocht er geen respons komen dan verwijder ik hem gewoon weer.
 
Hoezo twin? Zo heet ie toch ook... ;)
 
Dit is toch precies on-topic hier?

Niet dat ik verder iets aan zo'n site toe te voegen heb... mn IQ is te laag ( 68 ) maar ik wil er best es kijken!

"At your service!"
 
Ik vind dit niet op dit forum passen. Alles wat met muziek te maken heeft vind ik o.k. Maar dit is meer iets voor een politiek forum. Zo'n topic over Pim Fortuyn maakt de site er ook niet echt mooier op. Zeker als er ook nog een foto bij geplaatst wordt. Schrappen die hap.
 
Orgineel geplaatst door Wyko
Ik vind dit niet op dit forum passen. Alles wat met muziek te maken heeft vind ik o.k. Maar dit is meer iets voor een politiek forum. Zo'n topic over Pim Fortuyn maakt de site er ook niet echt mooier op. Zeker als er ook nog een foto bij geplaatst wordt. Schrappen die hap.
Hij zegt toch ook niet dat ie dat hier wil doen. Hij wil gewoon een pagina starten. Ergens anders. Als hier mensen zijn die daaraan mee willen werken dan is dat toch goed.
Ik heb hier ook wel eens om huisgenotes gevraagd (zoeken we overgins nog steeds!!!) en vriendinnen zijn ook nog steeds welkom. ;)
En wat 4-tek betreft...... :)
 
hoog iq, passed
zieke geest, passed
literair intellect, failed
musicaal intellect, passed
8o)

Nog iets, wat is de url? Als dat http://de onderkrant.nl is, is dat niet zo snugger, omdat spaties als %20% in de url geplakt worden.

http://www.de onderkrant.nl/

En als dit 'm is staat er nog vrij weinig. Dus maak eerst een site voordat je mensen probeert te lokken. Opzich is het een goed idee, ik kan wel wat mensen aanspreken.
Maar schieten jullie links of rechts? Zo te zien rechts. ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top