Alpha Juno 2 + DT300, Yamaha TX81Z, Boss SE-70

Prijs
3 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen
Levering
Afhalen of verzenden
Standplaats
Vlaardingen
Verzendkosten
7 Euro

KuyaRobin

Nieuwkomer
Lid sinds
5 mei 2024
Berichten
6
Locatie
Nederland
Ik verkoop mijn Alpha Juno 2 inclusief de Dtronic DT300 controller. Ik doe hem weg omdat hij eigenlijk niet in mijn live setup past. Het doet wel pijn, want dit is een hele mooie synthesizer! Mooi warm geluid, vergelijkbaar met de eerdere Juno's en makkelijk te programmeren met de bijgeleverde controller. Alle instellingen van de synth zitten op de controller wat deze controller bijna onmisbaar maakt. Hij werkt nog prima, alleen weigert de hoogste D toets soms. Waarschijnlijk moeten de contactjes van die toets schoongemaakt worden. Eventueel wil ik ruilen voor een Elektron Analog Rytm. Verzenden van deze synth wordt heel lastig, maar het is ook verstandiger hem eerst uit te proberen.
vraagprijs: €650

De Yamaha TX81Z heeft eigenlijk geen introductie nodig. De digitale FM synthesizer met 4 operators en een geweldig geluid!
Dit is de beroemde synthesizer die bekend werd in de jaren '90 door onder andere de preset Lately Bass. Deze preset werd gebruikt in talloze house en techno hits. En de andere geluiden klinken allemaal erg lekker. Het is alleen niet helemaal mijn smaak helaas.
vraagprijs: €200

De Boss SE-70 is een geweldig multi-effect met een prachtig geluid. Is nog in hele goede staat. Werd gebruikt door o.a. de Prodigy. Hij is compleet met adapter en handleidingen.

Vraagprijs: €250

IMG_1377.jpeg
IMG_1376.jpeg
IMG_1378.jpeg
IMG_1380.jpeg
IMG_1412.jpeg
IMG_1415.jpeg
IMG_1374.jpeg
 

Attachments

  • IMG_1413.jpeg
    IMG_1413.jpeg
    119,6 KB · Bekeken: 18
Laatst gewijzigd:
Back
Top