Drum vst (niet vst 3)

Tierelantijn

Gibberish
Lid sinds
27 januari 2020
Berichten
796
Locatie
Utrecht
Beste SF leden,

ik dacht ik ga voor EZdrummer, want ik wil graag opnemen met echte drum sounds. Had er heel veel zin in, maar ik kom erachter dat EZdrummer 2 en 3 allemaal VST3 is. Iets dat in mijn versie van Ableton niet is ondersteund. Hebben jullie een goed alternatief in standaard vst (64 bit) formaat?

Bedankt!
 
Je kan de nieuwste Ableton Suite 3 maanden gratis gebruiken.. misschien is dat een idee?
Of Ableton Lite gebruiken... de 8 track versie.. die is ook vrijwel gratis te krijgen...
Of gewoon de nieuwste Live-Intro versie kopen.. Die is 16 tracks maximaal, die gebruik ik ook....kostte me maar 65,-, echt een goeie deal..
 
Laatst gewijzigd:
Je kan de nieuwste Ableton Suite 3 maanden gratis gebruiken.. misschien is dat een idee?
Of Ableton Lite gebruiken... de 8 track versie.. die is ook vrijwel gratis te krijgen...
Of gewoon de nieuwste Live-Intro versie kopen.. Die is 16 tracks maximaal, die gebruik ik ook....kostte me maar 65,-, echt een goeie deal..
Bedankt, ik moet er even over nadenken, maar 8 tracks is echt te weinig iig.

Even snel "ezdrummer vst 1 alternative" door Google gehaald. Misschien zijn de overige resultaten ook interessant.
Bedankt, zo simpel kan het zijn, ga nu Addictive Drums proberen. Sound on Sound zegt dat het Geeeeweeeeldig is, dus we zullen zien. Ik laat het hier weten
 
Verslavend zelfs! ;)

En heel toevallig zie ik deze op de voorpagina, checken waard misschien:

 
De eerste ervaringen met addictive drums zijn goed. Het klinkt iig goed. Nu nog wat dieper induiken wat er kan qua fills en drumpatterns customizen.
Heel veel is al meteen heel makkelijk overigens. Heerlijk klooien met geluid.
 
Addictive drums is tof, zeker met drumpads! Verschillende samples opgenomen voor verschillende velocities, klinkt daardoor ook meer realistisch.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top