Werken aan mijn drone

Grumble

Happy Drumming
Lid sinds
21 juli 2008
Berichten
1.006
Locatie
Eibergen
Na een aantal mislukte drones op mijn modulaire diy synthesizer, heb ik eens voor een hele andere aanpak gekozen.
Ik ben een workshop didgeridoo maken aan het volgen en hoop als resultaat een mooie drone te kunnen maken...
IMG-20221001-WA0010.jpg
IMG-20221001-WA0017.jpg
20221001_155023.jpg


Dit is het resultaat van twee dagen hakken in een essenhout stam, nog 3 dagen te gaan...
 
Nice nice, die kun je toch aan je modular hangen met een instrument / mic interface, envelope follower en pitch naar cv module ? :-)
 
Het is fantastisch. Buiten op dat ding blazen en alle honden in een straal van 100 meter slaan aan. Helaas is mijn oranje plastic exemplaar van een of ander oud WK een paar jaar geleden lek geraakt en overleden.
 
Nice nice, die kun je toch aan je modular hangen met een instrument / mic interface, envelope follower en pitch naar cv module ? :-)
Ik heb eens (voor mijn synthesizer periode) een kastje gebouwd met een versnellings opnemer die ik in mijn mond deed tijdens didge spelen. Gaf een gaaf apart geluid en ik zit er idd aan te denken dit weer op te pakken en tot een euro module te maken 🤔
 
Back
Top