• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: Elektron Analog Heat

de wouzer

Ingeburgerd
Lid sinds
21 juni 2006
Berichten
93
Locatie
Nijmegen
Prijs: 625 euro

bijzonder mooi klinkende en goed gebouwde fx processor & geluidskaart

zo goed als nieuw, nauwelijks gebruikt, inclusief doos, kabels, bon (ik ben eerste eigenaar, gekocht bij midi amsterdam)

ik doe hem weg omdat ik merk dat ik geen tijd meer heb om muziek te maken sinds ik een 2e kindje gekregen heb 3 mnd geleden

over de Analog Heat....

Voeg sprankelende helderheid of vuige ruigheid toe aan elke klankbron. Samplers, drum machines, synths, de master bus, noem het maar op. Analog Heat van Elektron is een vurige vogel, gemaakt om je muziek te laten stralen van heetheid! Elke klank die je door de Analog Heat stuurt, kan worden voorzien van onder andere 8 verschillende distortions, 7 filter-types, 2-bands EQ, envelope en LFO. Alle effecten zijn analoog en stereo, dus van goede kwaliteit. Niet alleen de klankkwaliteit is hoog, ook de constructie is dat. Dit dankzij de stevige, stalen behuizing.

Analog Heat: ook heet qua aansluitmogelijkheden Met aansluitingen voor onder andere USB-B, MIDI, control, input, output en hoofdtelefoon, is het eenvoudig om de Analog Heat met al je favoriete apparaten te verbinden. Daarbij kan hij ook nog eens worden verbonden met je computer en/of DAW-apparatuur, om te werken als audio over usb en/of VST/AU-plugin. Of je nu analoog of digitaal aan de slag gaat, met de Elektron Analog Heat stereo analoge klankprocessor ben je verzekerd van de meest gekke, analoge effecten!
 
Back
Top