• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha CS1x, Akai MPD 26, Samick LM-16

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fahz0r

Nootpositionist
Lid sinds
7 april 2009
Berichten
90
Locatie
Uden
Tijd om eens een aantal dingen van de hand te doen wegens niet in gebruik:

Yamaha CS1x -> €120
De tegenhanger van de AN1x, sample gebaseerde layer synthesizer. Ik noem dit de "pad machine" omdat je vier layers aan sample based sounds bovenop elkaar kunt stapelen en per layer een hoop modulatie en effecten kan toevoegen. Zelfs al is het sample gebaseerd en zijn de samples voornamelijk preset, kun je van alle soorten bizarre sounds maken, maar hij is vooral goed voor ambient pad sounds. Verzenden kan; Ophalen liever (vanwege het formaat).

AKAI MPD 26 -> €120
Veel gebruikt live en in de studio. Ik heb intussen een MPC en vergeleken is de interface van de MPD bijna een 100% 1op1 kopie. Erg wenbaar en werkt ook goed als een all-round controller. Hij is plug en play, enige installatie software die er is komt van de controller zelf af. Verzenden is bij dit apparaat geen probleem.

Samick LM-16 -> €100
Een zeer simpele 16-kanaals mixer (12 x mono, 2 x stereo), super robuust en klinkt zeer goed. Staat al een tijdje in opslag wegens overcompleet dus hij moet nog even gechecked worden, maar ik zet hem toch alvast te koop. Foto is dus ook van internet, de echte foto komt nog! Beide ophalen en verzenden is mogelijk

Alles aangeboden komt natuurlijk netjes zonder stof en zonder lelijke stikkers er op of iets dergelijks :P
 

Attachments

  • cs1x.jpg
    cs1x.jpg
    64,7 KB · Bekeken: 109
  • mpd.jpg
    mpd.jpg
    67,5 KB · Bekeken: 111
  • samick-mezclador-mod-lm16-mesa-de-mezclas-foto-952319.jpg
    samick-mezclador-mod-lm16-mesa-de-mezclas-foto-952319.jpg
    286,5 KB · Bekeken: 98
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top